دانلود بازی Rush For Glory برای PC

آرشيو



درباره ما
محمد طبا طباییان ٍ به وبلاگ من خوش آمدید ...............نظر یادتون نره...:)
ایمیل : mohamad_tbn@yahoo.com

تو اینجا می تونید همه چی دانلود کنید....بدو بیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 458
بازدید کل : 21203
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


.



کلمات کليدي

ارسال مطلب توسط محمد طبا طباییان در تاريخ یک شنبه 10 فروردين 1393, 9:27 بعد از ظهر


یک بازی دیگر در سبک دفاع از قلعه ( Tower defense) است که با گرافیک سه بعدی و گیم پلی درگیر کننده و خوب خود گزینه مناسبی برای علاقه مندان به این سبک از بازی های کامپیوتری میباشد ، در این بازی شما وظیفه دفاع از پایگاه های خود را در برابر تهاجم بیگانگان دارید توسط ساخت استراتژیکی برج ها و ارتقاء آنها بازیکن می تواند پایگاه خود را با خیال راحت حفظ کند و پیشرفت خود را در کمپین تک نفره بازی ادامه دهد.بیش از ۳۰ نوع از دشمنان، غول های آخر سطح بالا و قوی و همچنین طیف گسترده ای از برج ها و ارتقاء آنها بازی Rush For Glory را به  یک تجربه  منحصر به فرد. از سبک دفاع از قلعه تبدیل میکند. از ویژگی های این بازی می توان به ۱۰ کمپین با حالات مختلف، ۳ سطح دشواری، دستاوردهای چندگانه، ۵ نوع برج با ۳ ارتقاء مختلف و ۳ توانایی های ویژه، ۵ حمله قدرتی . مرده باران، دام، آهسته تر کردن بازی، برج طلایی …، بیش از ۳۰ نوع دشمن با رفتار خاص، حمله ، شفادهندگان ، طرفداران ، انواع توربو …، کنترل سرعت بازی، آهسته و سریع و … اشاره نمود.

Rush for Glory PC-FASiSO

 

Rush for Glory pc cover small دانلود بازی Rush For Glory برای PC

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Rush for Glory screenshots 01 small دانلود بازی Rush For Glory برای PC Rush for Glory screenshots 02 small دانلود بازی Rush For Glory برای PC

Rush for Glory screenshots 03 small دانلود بازی Rush For Glory برای PC Rush for Glory screenshots 04 small دانلود بازی Rush For Glory برای PC

 

source دانلود بازی Rush For Glory برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Rush For Glory برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Rush For Glory برای PC دانلود:    Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









دسته بندي : <-CategoryName->

آمار شما



صفحات سايت


آخرين مطالب
» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )
موضوعات

لينکستان
  • آهنگ جدید
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 8downloads و آدرس 8downloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.